بلیچینگ دندانپزشکی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 20 بهمن 1400
بازدید : 223
نویسنده : mozhgan

سفید شدن دندان می تواند یک روش بسیار موثر در روشن شدن رنگ طبیعی دندان های شما بدون از بین بردن سطح دندان باشد. تعدادی از دلایل وجود دارد که باعث می شود دندان های خود را سفید کنید. همه این دلایل از همدیگر متفاوت هستند. و همانطور که رنگ مو و پوست ما متفاوت است، دندان های ما نیز تغییر می کنند. تعداد بسیار کمی از افراد دارای دندانهای سفید درخشان هستند و همچنین با بالا رفتن سن دندان های ما می توانند رنگ آنها تغییر کند. دندان های شما همچنین می توانند توسط مواد غذایی و نوشیدنی هایی مانند چای، قهوه، شراب قرمز و توت سیاه لکه دار شوند. سیگار کشیدن همچنین می تواند باعث لک دندان شود. مواد غذایی رنگی همچنین می تواند بر رنگ دندان شما تأثیر بگذارد. برخی از افراد ممکن است زیر سطح لک داشته باشند، که می تواند ناشی از آنتی بیوتیک های خاص یا ترک های کوچک دندان باشد که باعث ایجاد لکه می شود. در ادامه با بهترین متخصص ارتودنسی دندان همراه باشید.

بیشتر بخوانید... ارتودنسی دندان ژله ای

سفید شدن دندان شامل چه مواردی است؟

بلیچینگ حرفه ای معمول ترین روش سفید کردن دندان ها است. تیم دندانپزشکی می تواند در صورت مناسب بودن دندانهای شما برای بلیچینگ دندانپزشکی به شما برای درمان دندانهای شما بگوید و در صورت تمایل شما برای بلیچینگ دندان خود بر آن نظارت می کند. ابتدا تیم دندانپزشکی یک محافظ لاستیکی یا یک ژل روی لثه های شما قرار می دهد تا از آنها محافظت کند. سپس آنها با استفاده از یک سینی مخصوص ساخته شده که مانند محافظ دهان است در دهان شما قرار می دهند، محصول سفید کننده را روی دندان های شما می گذارند . “ماده فعال” در محصول معمولاً پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید است. با تجزیه ماده فعال، اکسیژن وارد مینای دندان می شود و رنگ دندان سبک می شود.

بیشتربخوانید... لمینت کردن دندان

بلیچینگ دندانپزشکی چه مدت طول می کشد؟

 کل درمان معمولاً طی سه تا چهار هفته قابل انجام است. ابتدا به دو یا سه مراجعه به کلینیک دندانپزشکی نیاز دارید. تیم دندانپزشکی شما نیاز به محافظت از دهان و دندان شما دارد و در اولین قرار ملاقات برای این امر تأثیرگذار است. هنگامی که تیم دندانپزشکی شما درمان را آغاز بکند، شما باید درمان را در خانه ادامه دهید. این به این معنی است که به طور منظم از محصول سفیدکننده طی دو تا چهار هفته و هر بار 30 دقیقه تا یک ساعت استفاده کنید.

منبع: مجله اینترنتی ارتودنسی دندان





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com